Uravnotežuju emocije i djelotvorno tretiraju negativna mentalna stanja

„Bilo koju bolest možemo izliječiti, ma koliko ona bila ozbiljna ili dugotrajna, ako vratimo pacijentu sreću i želju da nastavi dalje u životu.“

Edward Bach, 1931.

Dr. Edvard Bach rođen je 1886. godine u Engleskoj. Bio je liječnik koji je za vrijeme prvog svjetskog rata radio u bolnici u Londonu kao bakteriolog. Nije bio zadovoljan klasičnim medicinskim pristupom, jer je vjerovao da postoji mogućnost da se bolesti iscjeljuju na jednostavniji  način, te da bi svi ljudi mogli, prirodnim putem preuzeti kontrolu nad svojim zdravljem. Od 1919. godine radio je u homeopatskoj bolnici gdje je počeo proučavati primjenu cvjetnih kapi na pacijentima. Vjerovao je da glavni uzrok bolesti nije fizičke naravi već psihosomatske. Već 1928. otkrio je 12 osnovnih biljaka, ali tu nije stao. Dr Bach je bio jako religiozan čovjek. Smatrao je da su zdravlje i sklad prirodno stanje organizma i da to stanje možemo postići ako slušamo svoju dušu. Također, isticao je da je glavni razlog neuspjeha moderne medicine u tome što se ona bavi posljedicama, a ne uzrocima bolesti. Promatrajući pacijente, zaključio je da su bolesne osobe u konfliktu sa svojom dušom, pri čemu su se počela pojavljivati negativna stanja kao što je strah, nesigurnost, nedovoljna zainteresiranost za okolinu, usamljenost, pretjerana osjetljivost na utjecaje i ideje drugih, očaj ili malodušnost i pretjerana briga za bliske osobe.

U skladu sa svojim istraživanjima, Dr. Edvard Bach je otkrio ukupno 38 cvjetnih esencija koje navedena stanja dovode u ravnotežu tako da pacijent postaje smireniji, optimističan, radostan, vraća mu se samopouzdanje, sigurnost, mudrost i emocionalno je otvoreniji.

Bachove cvjetne kapi dovode u ravnotežu psihu i na taj način započinje proces iscjeljenja.

Bachove kapi primjenjive su kod:

• Preventive mentalnog zdravlja– jačanje karaktera, uravnoteženje disharmoničnog duševnog stanja – pr., ljutnja, ljubomora, nesigurnost, ogorčenost, bespomoćnost, zajedljivost, mržnja, bijes, napetost, poznati i nepoznati strahovi, panični napadi, nesigurnost, nedostatak koncentracije..
  • Tretmana akutnih, stresnih psihičkih stanja i životnih kriza, npr. kod gubitka posla, problematičnih međuljudskih odnosa na poslu, konfliktnih odnosa unutar partnerskog ili obiteljskog odnosa, kod odgoja djece, problema s učenjem, promjena životne sredine, nesigurnost prilikom donošenja važnih odluka, itd.
  • Popratnih tretmana kod akutnih ili kroničnih bolesti – kao nadopuna liječničkom liječenju – posebno pomaže kod poteškoća sa psiho-vegetativnom simptomatikom, npr. kod smetnji spavanja, neurodermitisa, psorijaze, kod dječjih problema u razvoju, kao postoperativne podrške nakon operacije karcinoma, infarkta, itd.

Napomena:  Bachove kapi nisu zamjena za farmakološke preparate, ne umanjuju njihovo djelovanje već, djelujući na pravi uzrok bolesti, doprinose potpunom izlječenju stvarajući emotivnu i/ili mentalnu ravnotežu.

“Ne dopustite nikome da ih zaplaši naziv njihove bolesti, jer na kraju, što to ime znači kada ne postoji bolest koja je neizlječiva. To se može konstatirati jer su oni koji boluju od takvih bolesti, čijih se naziva svi bojimo i strahujemo od njih, ipak ozdravili. Ako je to uspjelo nekim pacijentima, onda može uspjeti i drugima. Ponekad je potrebno manje vremena da se izliječi takozvana strašna bolest kod pojedinih osoba nego što je to potrebno za neke blaže bolesti kod drugih. To ovisi više o osobi nego o samoj bolesti.“

Edward Bach, 1936.

Kontaktirajte me

CENTAR INTEGRATIVNE PSIHOLOGIJE d.o.o.

Savska cesta 41 (poslovna zgrada Zagrepčanka)

10000 Zagreb

Mail: nensi@centar-integrativne-psihologije.hr